Fick jag önska......

.... och det får man ju...ÖNSKA!
 
Då önskar jag :
 
Lite mindre problem med kroppen
Lite mindre oro
Lite mindre tårar 
Lite mindre sömnlösa nätter
 
 
 
 
Mitt Mål inför 2013
 
Att äta mer frukost i sängen
(för det älskar jag men gör det allt mer sällan)
 
 
Att jag ska ta mig till Yasuragi (  www.yasuragi.se )
 
 
 
 
LUGN, RO, VARMT, KALLT, VILA, MAT, DRYCK, TYSTNAD, STILLHET, TRÖST FÖR SJÄLEN, 
TIDEN STANNAR= Jaja mår gott ♥
 

 
Nu önksar jag ALLA ♥ en fin nyårsafton. 
GOTT NYTT ÅR vänner ♥
 

 
K R A M
Jaja
 
 
 
1 Anonym:

skriven


Svar: TACK ♥
Jaja´sBlogg!

2 Margareta:

skriven

HEJSAN .. ja du om man kunde önska det man vill .. men det går inte alltid .. GOTT SLUT och ett GOTT NYTT ÅR vill jag önska dig ..KRAMISAR kan jag ge dig denna vägen .. KRAM KRAM

Svar: kram kram till dig också
Jaja´sBlogg!

3 Anonym:

skriven

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kram och vi önskar mindre av det onda nästa år,,,,

Svar: JAAAAAAAAAAAAAAAAAa ♥
Jaja´sBlogg!

4 Ulla:

skriven

♥ ♥ ♥

Svar: ♥ kram
Jaja´sBlogg!

5 mickis:

skriven

önska kostar ingenting...
Hoppas dina önskningar går i uppfyllelse ♥

Gott Nytt År!
Kram ♥

Svar: Mmmm ,,hoppas jag med. kram
Jaja´sBlogg!

6 Skruttmärtha:

skriven

God fortsättning vännen!
Samma här många önskningar man har.
Tänk om dom kunde komma på något bra piller så man kände sej lite piggare, fibron förstör så mycket när man inte har ork. Jag får Alvedon mot fibron.
Måste läsa och se vad din andra sjukdom är mitt minne vill inte säga vad det är.
Jag har Morbus Dercum oxå.
Har du tänkt något mer på hur du ska sy din
skopåse?
Önskar dej en bra dag.
Kramar om


Svar: Ja, jag har tänkt ut den. =O) skopåsen alltså. Men kan inte berätta här...hihihih. Ifall personen som ska få den läser..hahaha. Lovar att en bild kommer sen ...när allt är klart och gåvan lämnad. ♥ Nu idag har jag en down dag...hela kroppen känns som BLY och alla mjukdelar är sjukt onda. =( Hoppas morgondagen är bättre, ska jobba några timmar på fm. Ha de gott vän. KRAM
Jaja´sBlogg!

7 Pisan:

skriven

Kikar in och önskar dig ett gott 2013 och hoppas dina önskningar slår in! Puss & kram från Pisan! ♥♥♥

Svar: Hoppas vi får ett härligt bloggår tillsammans. kram ♥
Jaja´sBlogg!

Kommentera här: