Gott gotti gott gott......

 
Fick en FIN julklapp av sonen.♥
GOTT är det att kunna välja lite olika kaffe sorter, t o m choklad finns det.
GOTT GOTTI GOTT GOTT ♥
 
Ligger i sängen, surfar lite, dricker kaffe och pustar ut efter tvättstugan.
Snart är det nytt ÅR... 2013
Snälla, låt detta år fyllas med mer glädje en sorg.
 
Snälla..........
 

1 Agge:

skriven

Ja kaffemaskin...är livet det.:)
Jag har oxå en och baaaara älskar den.:)
Håller tummarna för att 2013 blir ett bra år.Kramiz..

Svar: Visst är det härligt med kaffemaskin..hihiih.. mycket kaffe blir det just nu. Saknar dock bullar...tänk om det fanns en bullmaskin. hmmmm..nått man skulle klura ut.. kanske. =O) kram
Jaja´sBlogg!

2 Margareta:

skriven

LÅter trevligt att surfa i sängen ..DET kan inte jag .. har fast dator .. ingen mobil som funkar med det .. VILL inte ha såna finesser där..jag är ingen vän av att fika i sängen..

Svar: Älskar att ibland ha fika eller frukost i sängen. Dock sker detta inte så ofta längre.DUMT nog,,de är mitt löfte inför 2013 ...mer fika i sängen. kram
Jaja´sBlogg!

3 Anonym:

skriven

Gott gott,,,,en bra julklapp,,,skönt att ligga i sängen o surfa......vi hoppas på ett bra år 2013 och att vi kan ge varandra många kramar,,,,,,


Svar: Man blir alltid sjukt nyfiken när man fått ett anonymt inlägg....men FINT va det! KRAMAR i massor...hela år 2013 ♥
Jaja´sBlogg!

4 Skruttmärtha:

skriven

En sån pingvin har vi oxå. Tycker den ser ut som en pingvin.
Chokladen är goer tycker jag.
Svar: när jag sydde min skopåse gjorde jag den som en gympapåse.
Tycker oxå det är kul med ny bloggvän och ny blogg och kika in till.
Att blogga för mej är som medicin då glömmer jag av min fibro lite.
Ha en bra dag.
Kram

Svar: Då har jag fått en fibro vän till... vi är många där ute i världen som lider av denna dumma sjukdom. Men tillsammans kan vi stötta varandra. Tänk att jag inte tänkt på att min nya kaffemaskin liknar en pingvin...jag är helt tokig i pingviner!! OH, så glad jag är att jag har en pingvin i köket. ♥ Kram
Jaja´sBlogg!

Kommentera här: