Se så....upp med hakan.

 
 
 
Jag har alltid, alltid varit en tjej med mycket känslor.
Jag är en levande bergodalbana .
 
Nu när jag läser lite i min blogg så blir det så verkligt.
Tänker lite på hur andra ser Mig , fast sen lämnar jag den tanken ganska fort.
Det här är MIN blogg, mitt LIV, mina känslor, JAG.
 
Min blogg är GLAD ibland
 Min blogg är sorgsen ibland
Min blogg är JAG.
 
Varje gång jag faller ner några steg, så kommer jag upp igen
Jag är trots allt en envis tjej.
 
Förstår varför jag tycker så mycket om stegar... 
dom är ju ett måste för mig... 
...så jag kommer upp igen.
Nu är jag på väg upp igen!
 
1 Mickis:

skriven

Det är så för mig oxå.. Visst måste man väl få beklaga sig när det är riktigt illa... Men min strävan är alltid att må bra & få harmoni :-) Känna positiva vibbar :-)

Det är DIN blogg & den ska DU fylla med det du vill bjuda på :-)

Ha en fin kväll!
Kram

Svar: Tack Mickis, jag strävar också att hitta det goda, det som gör mig trygg och glad. Men ibland blir det så krystat, jag försöker ha hakan uppe lite för mycket. Så när jag sedan inte orkar mer, ojjjjjjjjjjj då faller jag så långt. Måste lära mig att pysa lite i taget . Jag är så glad över alla mina nya vänner här i bloggvärlden. Saknar nästan er i verkligheten. Hahaha...hur lät de där! ♥ Hoppas DU får en fin dag. kramiz♥
Jaja´sBlogg!

2 Paula:

skriven

Så har jag det också. Men man kommer alltid upp ur sin grop igen....även om man inte tror det när man är där nere på botten.
Ha en fin kväll och en bra dag imorgon! Kram!♥

Svar: Tack Paula. Yes vi kommer upp, vi är envisa. Kram♥
Jaja´sBlogg!

3 Pisan:

skriven

Ja, så har vi väl det de flesta av oss. Vi med fibro vet hur man klättrar på stegat....
Din blogg gillar jag för den är ju DU, precis som det ska vara, tycker jag då... :-) Hoppas du har en fin torsdag! Puss & kram från mig! ♥

Svar: tack Pisan. Kram till dig ♥
Jaja´sBlogg!

Kommentera här: