Tack.....

 
 
Alla!!!

 
Jag föll men är på väg upp...... 
Gick bra i bassängen.
Varm bastu, härlig musik i öronen på bussen hem
Grannen hade voffen och middag klar till mig.
Jag ska INTE klaga , vilka vänner jag har!!
 
TACK alla som peppat mig idag... KRAMAR om Er.
1 mickis:

skriven

Vad bra att bassängbesöket gick bra :-)

Vilken service nyrastad hund & nymatad matte ;-)

Ha en godnatt!
Kram

Svar: Ja, min granne är underbar!! Vi hjälper varandra, så mycket vi kan. Kram
Jajas Änglar

2 fia:

skriven

Kära nån med så mycket tårar. Enda trösten med tårar är att det är mycket stresshormoner i tårarna och det är bra att bli av med det.
Har du samma eländessjukdom som jag? RA?
Tycker hemskt synd om dig. Vill du berätta?
KRAM
Fia

Svar: Ja, igår blev jag av med stresshormoner de vill jag lova. Men det var BRA, för idag känns allt mycket bättre, trots smärta i kroppen. Solen har gett mig energi (tack vare hund kommer man ju ut mycket) Människorna som varit på cafét har fyllt mig med glädje, Jag har inte RA, jag har "Fibbro" och Menieres Sjukdom. =( Har precis nu läst din hemsida och tittat på bilder på dina UNDERBARA hundar. Oh, man blir så varm i hjärtat. Så har jag fått skratta och det är bra MEDICIN. Vilka roliga kommentarer du har skrivit under bilderna...hahahha. Du är otroligt duktig på att ge, och nu förstår jag ju varför när jag läser om dig på din hemsida! Spännande.. =O) Jag kan berätta om mig ifall du vill det...kanske vi ska ta det via mail i så fall. Va rädd om dig och dina...kramar <3
Jajas Änglar

3 Pisan:

skriven

Åhh vilken bra service! :-) Jag lyssnar också alltid på musik i lurar när jag är ute och åker, det är skönt att sitta där och skärma av sig lite. Hoppas du har en bra onsdag! Kram! ♥

Svar: Musik är medicin för själen. Jag har haft en OK dag idag, ikväll kommer sonen hem så då är jag extra GLAD. kram
Jajas Änglar

Kommentera här: