Upptaget!!! Sorry matte!!!

 
Väntar på "bonde söker fru" ??
 
Varför finns det inget TV program som heter " Hane söker Tik " ???
 
1 mickis:

skriven

naw... ja där får du inte plats Jaja
Vad fin han är din hund :-)
Kram

Svar: Han är underbar, inte kan man bli arg på en sådan kille... hihihihi. kram
Jajas Änglar

2 Susanne P:

skriven

Meeen, så mysigt!
Kram

Svar: Ja, eller hur. =O) kram
Jajas Änglar

3 irene:

skriven

skönt att du är på G igen o att du delar med dig av din dag, alltid lika roligt att läsa dina uppdateringar..o han är för FIN din lurviga "kärlek" // Kram

Svar: Tack Irene, kul att höra att du tycker om min blogg. Jag vet ju att du om någon vet hur det är att kämpa i motvind men även delar ditt liv i medvind. KRAMAR om...♥
Jajas Änglar

4 mufflo:

skriven

Det är bara att sätta igång och löpa om man är tik så blir det fullt av friare utanför dörren............jag vet..............

Svar: DU jag vet,,, Nicko min kära hane hittar TIKARNA jag lovar. hihihi
Jajas Änglar

5 Helgmatte:

skriven

Inte bara hos mig som Nicko ligger i sängen. Skönt att höra att du mår bättre. Kram

Svar: Så gott de är att han får sova i din säng också.... =O) Ja, jag är på bättring, Känns skönt att hitta något som jag svarar bra på. VI måste ses snart. KRAMIZ
Jajas Änglar

Kommentera här: