Snart lämnar vi 2013......

 
 
Jag tänker inte gräva så mycket bakåt i  2013, där finns både smärta, sorg, oro .
Men det finns också massor med HOPP, TRO, KÄRLEK.
Jag tänker fortsätta att hålla fast vid just det.
HOPP om att allt kommer bli bättre
TRO på mig själv och på livet
Jobba mer med just vad betyder TRO för mig
Och till slut,,,, KÄRLEK
Finns det något finare att få och att få ge.
Nej.. kärleken gör så att vi just orkar hoppas och orkar tro.
Kärleken ger oss KRAFT.
 
Så 2014
Fyll mig/oss med mycket KÄRLEK, mycket HOPP och mycket TRO
 
 
Jaja♥
 

 
 
1 Irene:

skriven

Kram fina Jaana!
Jag ser också fram emot 2014 med stor förväntan
ett RIKTIGT bra år tillönskar jag både dig o mig o alla andra ♥
2013 började så bra för mig men slutade lite i moll..men nu börjar det vända igen o liksom du..reser jag mig alltid igen.
Ha nu ett RIKTIGT gott slut..utan smällare o satans raketer med tanke på våra hundar.. kram Irene

Svar:
Jaja´sBlogg!

2 mickis:

skriven

Hoppas 2014 blir ett toppen år!
Gott nytt år!
Kram

Svar: Hoppas jag också !
Jaja´sBlogg!

3 mufflo:

skriven

God fortsättning!

Svar: Samma till ER. Jag blir så otroligt KÄR när jag är inne på din blogg. Mufflo är helt underbar♥ Sprider din blogg till vänner som jag vet behöver just det LEENDET som man får när man går in hos dig!! ♥ God fortsättning till ER. Kram och Nospuss från Nicko
Jaja´sBlogg!

Kommentera här: