Längtar ...

..... tills jag ser årets första humla. Den här bilden tog jag förra året! Ohhhhh vad jag längtar ! ♥
1 camilla:

skriven

Wow vilken läcker bild!
Ja...nu längtar man riktigt mycket efter våren.
Men först ska jag ta mig en tur till sommaren ;)
Kram!

Svar: ♥ Tack
Jaja´sBlogg!

2 Fia:

skriven

Åh vilken fantastisk bild!! WOW säger jag bara..Du är då en fena på att plåta.
Jaa, vem längtar inte. Våren verkar vara så efterlängtat som det går.
Hoppas du är bättre i din rygg <3
kram
Fia

Svar: ♥ Tack
Jaja´sBlogg!

3 camilla n:

skriven

jag längtar till vitsippebackar! vi har en underbar precis vid jobbet och det är så vackert så vackert!
kram

Svar:
Jaja´sBlogg!

4 mickis:

skriven

Vilken fin bild :-)

Men just efter humlor längtar jag inte... ;-)
Kram

Svar:
Jaja´sBlogg!

5 Irene:

skriven

vet du...det är inte alls långt borta nu...även om det kan kännas så..Tills dess ha det så gott du bara kan o här kommer ett par kramar också på vägen

Svar:
Jaja´sBlogg!

6 Skruttmärtha:

skriven

Fint foto.
Jag längtar efter att se en tussilago.
Här har det blivit för mycket datatid dom senaste veckorna när dom håller på med stambytet.
kram och ha en bra dag

Svar:
Jaja´sBlogg!

7 Ulla:

skriven

Vilken fin bild :-) Längtar till vår och sommar men näää inte humlor,,Men tänk årets första vitsippa eller tussilago,,,,,,,kram och ha det så bra,,,

Svar:
Jaja´sBlogg!

8 Pea:

skriven

Jag längtar också efter vår, värme, blommor och kanske t.o.m. humlor. Har lämnat min bloggplats vid vägens slut och börjat om på nytt ställe.
Ha en fin dag. Kram!

Svar:
Jaja´sBlogg!

Kommentera här: