Min kompis

Vi vilar , min kompis och jag!

1 Finas mammis:

skriven

Finns inget underbarare än en varm nos i knät! Vila läker! Kramar

Svar: Jag vilar och läker...och myser med voff! ♥
Jaja´sBlogg!

2 Mickis:

skriven

Vad myyyysigt ni har det :-)

Hur mår du? Bättre sämre samma?

Stor kram❤

Svar: Vi har så mysigt så! Känns lite lite bättre idag (sist jag sa de blev jag dålig igen, vågar knappt säga det,,,,så jag viskar) Försöker verkligen att bara ta det lugnt, inga oro tankar (tänk om...vad ska vi göra åt de...osv) Här och nu och att jag ska bli bra igen. Hur mår du? Regn hos er också... det är smutsigt men jag tycker hundens päls blir mjuk av regnvatten... hihihi ) kramiz
Jaja´sBlogg!

3 Pisan:

skriven

Det gör ni rätt i tycker jag! Kramis! ♥

Svar: kramiz ♥
Jaja´sBlogg!

4 Mickis:

skriven

Vad bra att du tar det lugnt och försöker tänka positiva tankar...

Vi har haft solsken idag ☀

"stor kram"🌷❤

Svar: ☺ härligt med * sol * ..stor kram till dig. ♥
Jaja´sBlogg!

Kommentera här: