Vad kan jag bidra med idag ....

Min blogg är inte så jä..... upplyftande just nu. Men så är det.
Fast det här är ju mitt LIV och min blogg handlar om mitt liv.
Såklart är det mycket sjukdoms snack just nu, men va tusan
jag är ju sjuk.
 
Maken har åkt till huvudstaden för jobb några dagar. Jag är livrädd men TUFF.
Inte ska han behöva vara hemma och PASSA mig,,nä. Det här ska jag fixa,
finns ju telefon, finns ju vänner, finns ju grannar.
 
Världen är just nu som ett stormande HAV, ibland lugnar det sig lite, men så tar det fart igen.
En dag i taget och jag hoppas att det inte är ett SKOV jag går in i. Jag hoppas att det var ett
anfall och nu jobbar balans organen med att ställa allt på rätt köl igen.
 
Sist jag hade mitt SKOV höll det på i 1 år, i  1 år vänner. Tänk dig att gå på en båt i ett år,
och det stormar. Ibland så mycket så man faller. NEJ tack, nej tack , åter NEEEEEJ TACK!!!
 
Försöker släppa , försöker vara här och nu.
 
TACK alla som peppat mig , som tänkt och tänker på mig. Ni vet inte vilken tröst det är att se att nån har skrivit några rader hos mig. JAG blir djupt berörd av allt stöd.
 
Nu måste jag läman datorn, detta är nämligen också ett problem, jag kan inte sitta för länge, jag kan inte läsa för mycket för då börjar jag må illa och blir yr.
Men jag försöker följa alla bloggar, kanske jag inte skriver men jag läser !!!
 
 
Jag tillbringar hela dagarna med min hund, han är min medicin, han känner när jag behöver honom. Då kommer han till mig direkt. Underbar är han min fina Nicko.. ♥
 
 
 
1 mickis:

skriven

Stackars dig.. Hoppas verkligen det är ett skov som går över snabbt denna gång.... Ett helt år.. det är ju inget vidare ... usch...

Han är så fin Nickos <3

Sköt om dig!
KRAM

Svar:
Jaja´sBlogg!

2 Finas mammis:

skriven

Stackare dej, kan inte vara roligt för dej att inte vara pigg. Man tänker inte på att man ska vara tacksam när man är frisk, tyvärr tar man det oftast för givet. Själv har jag nyligen varit på den obligatoriska mammografin, fick besked i förra veckan att allt var bra. Man drar en lättnadens suck efter varje gång man klarat det. Naturligtvis skickar jag dej lite rotstammar av vitklövern. Mejla mej din adress så ska du få!! Krya på dej nu! Tänker på dej! Kram

Svar: Men ja,, jag vet hur jobbigt det är när man väntar på detta svar. Mammografi är så bra att vi har, och att vi har det ganska ofta också. Har en vän som kämpat och kämpar, ser verkligen hur det kan gå och hur jobbig den kampen är. MEN nu är hon på G igen. Men du,, så snäll du är som vill skicka lite vitklöver till mig. Jag skickar min adress till dig . ♥ kram
Jaja´sBlogg!

3 Skruttmärtha:

skriven

Rackarns vad jobbigt du har det. Hoppas det inte varar så länge den här gången.
Tur att du har din fyrbenta medicin när du är själv.
Har inte varit in och kikat på din pysselblogg än.
Igår satt jag och klippte ut och montera till 3D kort. Ska göra några till innan jag tar fram kortpapper.
Skopåsen var så fin. Min ligger bara ska nog börja använda den.
Då ska jag kolla om du har lila änglar. Lila är fibromyalgi färgen.
Ha en bra dag.
Kramar om

Svar: Klart jag kan ordna en lila ängel.... hör av mig. Jag fixar det så fort jag mår lite bättre. KRAMIZ ♥
Jaja´sBlogg!

Kommentera här: