Himlen gråter med mig idag

Röntgen igår! Men hur ska jag stå ut, väntan på svar , smärtan som bara blir värre och värre ! Nu får jag inte fram höger arm längre! Känsel bortfall och svag!!
Buuuuuuuuuuuuu säger jag!

1 Camilla n:

skriven

Oj oj aj aj kära vän. Kan bara hålla mina tummar för dig. Massa kramar

2 Irene:

skriven

Men kära du vad händer ?? Låter inte alls bra :( massor av tänker på dig kramar

3 mickis:

skriven

Lider med dig...

Försök tänka bort din oro.... njuta av Nicko & av sommarvärmen så går nog dagarna lite snabbare till svaret kommer :-)

FOKUS på det som är BRA & POSITIVT!! (lättare sagt än gjort, jag vet)

Kram

4 Pisan:

skriven

Men vad är det som hänt med din arm då? Vet att det är jättesvårt men att fokusera på annat vännen. Skickar varma goa styrkekramar till dig!♥♥♥

Kommentera här: