De går nedför med besök .....

Statestiken på bloggtittare går nedför... men de gör inget.
Det går framåt.... påsk och VÅR = mindre dator.
 
Fint väder nu,
man sitter inte vid datorn och surfar och läser på bloggar lika mycket.
 DET GILLAR JAG,,,,ut i friska luften, i solen. 
Jag har faktiskt MOBIL vila... bär inte mobilen på mig hela tiden.
Tittar på den ibland, surfar INTE på mobilen just nu.
Bara kollar sms och skickar sms och MMS ibland.
 
Man måste vila från mobil och dator ibland.
 
NU blir det nog lite PÅSKVILA här..... lite ivarje fall.
 
GLAD PÅSK på Er ALLA ♥
 
1 fina:

skriven

Kikar in för att önska dig en GLAD PÅSK!
Kram, Josefine

Svar: ♥ glad påsk till dig. kram
Jaja´sBlogg!

2 Ulla:

skriven

Påskkramar i massor,,,,

Svar:
Jaja´sBlogg!

3 Camilla n:

skriven

En jättefin påsk önskar jag dig omtänksamma vän! Påskpussar i massor i solskenet ;-)
Kramar

Svar: ♥♥
Jaja´sBlogg!

4 Finas mammis:

skriven

Glad Påsk på dej! Finas mammis

Svar:
Jaja´sBlogg!

5 Agge:

skriven

Jag fortsätter o kika in.:)
Ha en skön påsk!
Kramiz..♥

Svar: Tack va glad jag blir...kika på du. kramiz ♥
Jaja´sBlogg!

Kommentera här: