Så vacker ❤

Min fina Nicko är så vacker!! Vi vilar en stund, mitt i allt sätter han sig upp! Tittar ut genom fönstret, läääänge! Jag hinner ta ett kort, så fint det blev!!! Undra vad han tänker på??? Min sötnos ❤

1 Finas mammis:

skriven

Ja så vacker han är! Och vem kan motstå en blick från ett par cockerspanielögon? Kramis/Finas mammis

Svar: Ingen kan motstå den blicken.... hihihi. kram ♥
Jaja´sBlogg!

2 Agge:

skriven

Så fin han är..:)
Kramiz..

Svar: visst är han...kram ♥
Jaja´sBlogg!

3 camilla n:

skriven

Men sötnosen då!
Nova har suttit ute i solen hela dagen idag och bara tittat rakt fram....sniffat lite vårdofter och njutit av att både husse och matte var hemma samtidigt:-) Sånt gillar hon <3
Kramar

Svar:
Jaja´sBlogg!

4 Irene:

skriven

riktigt riktigt fin är han din Nicko !! Hoppas påsken också varit riktigt fin..min/vår har varit alldeles underbar då jag träffat "yngsteman" i familjen..Kram fina du !!

Svar: Visst är han fin, påsken har varit lugn, sonen är hemma. Blir hemma ett tag. Vi tar en dag i taget. Kram till dig.... vännen. ♥
Jaja´sBlogg!

Kommentera här: