♥Jonas Gardell♥

Idag har jag lyssnat på Jonas Gardells sommarprat.
Idag har jag suttit i bussen och tårarna har strömmat ner på mina kinder.
Jag kunde inte sluta gråta!!

JAG struntar i vad människorna tänkte på bussen.
JAG torkade inte bort mina tårar.

Snälla ...har Du inte lyssnat på Jonas Sommarprat...GÖR DET!!!

 
 
♥ Kram Jaja ♥
1 camilla n:

skriven

Stor kram och tack för det fina kortet! De är så fina dessa vykort och jag blir alltid lika glad:-) Och det behövs....
kram kram

Svar: Massor med kramar..♥
Jaja´sBlogg!

2 Finas mammis:

skriven

Sina känslor ska man inte trycka tillbaks! Ut med dom! Kram/Finas mammis

Svar: ♥ Du är så klok du... kram
Jaja´sBlogg!

3 mickis:

skriven

Tack för tipset :-)

Kram

Svar: så lite så....kram
Jaja´sBlogg!

4 mufflo:

skriven

Jag har lyssnat..håller helt med................

Svar: ♥ De tycker jag är BRA!! =O) kram
Jaja´sBlogg!

Kommentera här: