Dammeli damm....

 
 
Idag är en stillsam dag...
Jag tänker göra allt i stillsam takt.
Damma lite...dammeli damm
Torka lite ...torkeli tork
Tvätta lite ,,, tvätteli tvätt
 
Pauser, fika, promenader och mat kommer att finnas med OFTA under min lördag.
IDAG är en dag som jag ska stilla mitt dåliga samvete  LITE.... 
Men bara lite!
 
Önskar Er alla en skön dag ♥
 Krameli kram
 

 
1 Camilla n:

skriven

Ha en skön lördag! Själv ska jag tillbringa kvällen på jobbet till 21.30 :-( får hitta på nått mys där.
Kraaaaam

Svar: Hoppas du hittade nått mys på jobbet...att ni fick en fin lördagkväll. Kan tänka mig att alla var GLADA att just du jobbade. kram vännen. ♥
Jaja´sBlogg!

2 Finas mammis:

skriven

Ibland vill man bara vara... Kram/Finas mammis

Svar: Ja visst är det så. Jag jobbar på den känsla just nu....att våga vila i att bara VARA. Det som händer det händer.... en dag i taget. kramiz
Jaja´sBlogg!

Kommentera här: