Min dag ♥

Jag har haft MIN DAG IDAG
Tillbaka i bassängen igen efter förkylning och Menier känningar.
Jag mår verkligen gott när jag får glida ner i denna varma bassäng.
Idag blev det dock inte så mycket "jogging" i rännan.
Några vändor men sen blev det mer fokus på rörelse träning (dock utan motstånd)
Ok... vattnet i sig är motstånd men utan redskap.
Jag MÅSTE skynda långsamt. 
Efter 1 timma i bassängen dax för en liten promenad till Anhörig Center.
Där hade jag bokat en tid för taktil massage (händerna)
Så skönt, så rofyllt och lugnande.
Fika på handarbets Cafet och sen till staden för inköp av månadskort.
NU ska det åkas buss.
Har lite små mål planerade.
Varannan tisdag (kvällstid) kommer jag ha "mindfulness" på AC.
Det ska bli spännande.
2 gånger i veckan bassängträning 
Sen ska jag ha några biblioteksbesök i höst
( så stort och fint bibliotek har vi men fyyy vad sällan jag är där)
NU är det dax att börja använda allt vi har som faktiskt är gratis.
 
Sen ska jag och maken börja gå på bio minst en gång i månaden.
Vi får se hur det blir med den saken....men de är vårt mål!!  ♥
 
Sitter här med en kopp kaffe och en härligt chokladboll (det är ju fredag)
Solen lyser in genom köksfönstret, klockan tickar på väggen, voffen snarkar lite sött vid mina fötter.
Känns som lugnet håller sig kvar i mig..... det här är MIN DAG♥
 
Kram på Er!♥
 
 
1 Nettan P:

skriven

Låter som alldeles lagom aktiviteter :. Man tänker aldrig på att det finns nöjen som inte kostar så mycket och som man kan få ut mycket av ändå. Kram!!! <3

Svar: Snart Nettan, ska jag komma och hälsa på dig också. En dag i Stockholm. =O) kram
Jaja´sBlogg!

2 Irene :

skriven

Gott att läsa din uppdatering idag <3 den gjorde mig glad // kram Irene

Svar:
Jaja´sBlogg!

Kommentera här: