Ja är inte bitter........ eller är jag det!?

Visst tusan är jag bitter ibland. Sur och tråkig, Arg och ledsen. 
Men vem tusan blir inte det när man har " smärta"
Jag har ständigt dialog med mig själv, hur jag ska genomföra dagen, gå emot stormen eller bara följa med den.
Min storm/strid är att ständigt försöka .... leva ett normalt liv  (va nu de är)
Men de går inte, för jag vet ALDRIG hur min dag blir, jag kan planera saker, men många gånger får jag ändra dom planerna. Jag har lärt mig leva så... och de är "lätt" idag. 
Fast det gör LIKA ONT VARJE GÅNG JAG MÅSTE GÖRA DET!!!
 
 
 
Varje gång jag måste ta ett steg tillbaka och "läka" lite, varje gång jag måste avstå och varje gång jag måste meddela att jag inte kan jobba. DÅ faller jag i gropen,  just nu faller jag ofta!!
Jag hoppas min " STEGE" håller för varje gång jag måste ta mig upp.
 
( stegen finns på ett rum på världens finaste SPA , "yasuragi" i Stockholm ,
 www.yasuragi.se )
 
 
Just nu försöker jag läka lite......
 
 
 
♥Jaja♥
 
 
 
1 mickis:

skriven

Tror jag vet hur du har det... Känner ngt liknande just nu...

Kram❤

Svar: ♥ kraaam
Jajas Blogg

Kommentera här: