.....konst är tröstande!

 
 
 
Hittade en bild som fick mig att SÖKA vidare.... vem är hon som målar så , som fångar stunden så starkt.
Jo, hennes namn var... Fanny Brate. En svensk konstnär.
Titta på hennes konst och lyssna till den underbara fiolen som får bilden att leva ännu mer.
 
...
 
 
♥ va rädd om Dig ♥
Jaja♥
 
1 Finas mammis:

skriven

Tack så jättemycket för din gulliga kommentar hos mej! Jag känner ofta nu för tiden att jag är less på att blogg, vet inte vad jag ska skriva om, men när jag får sådana här kommentarer känns det meningsfullt att fortsätta! I alla fall lite till, tills fantasin och lusten att skriva tar slut.
Hoppas du får ha det bättre nu när vi går mot ljusare tider! Jag känner att min energi kommer tillbaka när solen visar sig!
Så underbart vackra bilder du visar, har aldrig hört talas om den konstnären. Har du varit i Skagen? Hon påminner om kvinnliga Skagenmålaren Anna Ancher.
Kramar från Finas mammis

Svar:
Jajas Blogg

2 mufflo:

skriven

Härliga bilder på filmen ha en skön söndagskväll...........

Svar: ♥ visst är det. Hoppas allt är bra hos er. kram
Jajas Blogg

Kommentera här: