Mitt i oro.....doftar hemmet nybakat.

 
 
 
Jag bakar, jag städar, jag pratar i telefon, jag blir alltid såhär när jag blir orolig.
Puls 200, torr i munnen och väldigt rastlös.
 
Men min lilla guldklimp, sover lugn och tryggt vid mina fötter nu.
Hoppas att allt  lugnat  sig  och att vi snart får en pigg hund igen.
Samtal med veterinären gjorde mig också lugn, hon är toppen.
 
Nu längtar jag efter att maken ska komma hem från huvudstaden. 
Där är han nästan varje dag numera.... ja,,, de är mycket nu.
 
 
♥ jaja ♥
 
 
1 Finas mammis:

skriven

Är lilla vovvsingen sjuk? Jag förstår att mattehjärtat är alldeles oroligt. Hoppas det vänder snart! Finn nog inget värre än när vovven är sjuk och inte kan tala om vad sim är fel. Kramar till dej och Nicko!
Finas mammis

Svar: kram till er. ♥
Jajas Blogg

2 mickis:

skriven

Vad skönt att du fått lugnande besket ang Nicko, ´för det var så jag uppfattade det? 🐶

MUMS nybakat är alltid gott :-)

Ha en fin & mysig fredag!
kram ❤

Svar:
Jajas Blogg

Kommentera här: