Att minnas...

 
 
 Imorgon är det 7 månader sedan vår vän S lämnade oss😔
Idag sitter jag på verandan på landet, vi är här och ser över stugan , hur vintern varit!
Sist jag var här, satt S och jag just på verandan och pratade om allt som varit under sommaren. Om hösten som var på väg, och våra små mål fram över. 
5 dagar senare finns hon inte mer! 😢
Det är 7 månader sedan , just nu känns det som igår. 
Min sommar 2015 kommer bli en sommar med mycket saknad och tomhet! Men jag vet att jag måste gå vidare, det blir ensamt på promenaderna längst viken, det blir ensamt på bryggan, på verandan , i skogen. Men hon är med mig ändå, i mitt hjärta och vid min sida!
En dag i taget, små tecken får jag då och då ifrån henne! Dom ger mig kraft ❤️🙏 . När vi kom tillbaka från stranden såg jag att det försvunnit massa mossa från vårt berg! Känns som hon lämnat ett tecken❤️
( sista helgen vi var här, plockade hon och jag mossa i skogen till blom dekorationer , tilm krukor)
Hon är med mig idag ❤️🙏
 
❤️
 
 
 
 
1 Nettan P:

skriven

<3

Svar: ❤️❤️❤️
Jajas Blogg

2 M:

skriven

Förstår att du saknar din vän och att det blir extra påtagligt vid de tillfällen då ni brukar göra något tillsammans. Jag vill nog tro att hon skickar tecken till dig för att du ska finna ork att fortsätta med det ni gjorde tillsammans. På det sättet finns hon kvar, men i en annan dimension. Kram 💜

Svar:
Jajas Blogg

Kommentera här: