.... utmattningssyndrom ....

Ni som läser, ni som kanske känner mig lite. 
Hoppas hoppas ni kan förstå mig lite, ifall Ni tycker att jag är väldigt trist just nu.
 
Min läkare sa: 
Det är allvar nu, du måste släppa taget och bara va.
1 månad sjukskrivning till att börja med. 
 
Rehab:  
VILA
träning i den mån jag/kroppen orkar
Samtal
 
 
Jag försöker, fixa det här, på något sett.
 
Önskar Er alla en lugn ledighet.♥
Kram från oss
 
♥ Jaja och Nicko ♥
 
 
 
 
 
1 mickis:

skriven

Stor krya på dig kram ❤

Så fint kort på påskärringen; -)
Ta hand om dig

Kram ❤

Svar:
Jajas Blogg

2 Irene:

skriven

lyssna på din doktor..o framför allt på vad kroppen säger...var rädd om dig..du är unik // Kram

Svar:
Jajas Blogg

3 Mia:

skriven

Klok doktor! Kroppen kan man inte lura, tillslut säger den ifrån vare sig man vill eller inte . Ta hand om dig 💜

Svar:
Jajas Blogg

Kommentera här: