Saknar Dig....

 
Inga tassar som låter på parketten, 
inga hysteriska glädjetjut när man kommer hem.
Ingen Nicko att trängas med i sängen , ingen tass som
hysteriskt  vill att vi går upp så han får mat.
Ingen som håller mig sällskap hela dagarna, som tröstar mig när
ensamheten kryper i mig.
Ingen underbar Nicko som gör min dag ljusare.
 
........... jag visste att den här dagen skulle komma,
hoppades dock att vi skulle fått sommaren tillsammans.
 
Nu får du träffa Sanna, som du tyckte så mycket om.
Svärfar och svärmor laddar med leverpastej
och mycket gos.
Lilla Tosca, vifftar nog glatt på svansen och ger dig en puff under örat och en nospuss😘
 
Vi kämpar på , saknar och minns All kärlek DU gett oss❤️❤️❤️
🐾❤️🐾 
VI ❤️Saknar Dig Så❤️
 
Matte 
Jaja💞
 
 
 
 
 
1 Finas mammis:

skriven

Neeeej, jag vet precis hur det känns, är ju bara ett par månader sedan vi var med om samma sak, att vara tvungen att göra det svåraste som finns.
Känner så mycket med dej och din fina Nicko. Trösta dej med att han inte lider längre utan har det bra där borta i regnbågslandet. Bilden på Nicko är underbar.
Kramar i massor från Finas mammis

Svar: ❤️
Jajas Blogg

2 Nettan P:

skriven

Så ledsen för din skull. Kan inte ens föreställa mig hur ni känner.
Massor av kramar!!!

Svar: ❤️
Jajas Blogg

Kommentera här: