Vi mötte kärleken på vägen❤️

Vilken solskens promenad det blev idag.
Det första vi mötte på vår väg i solen var kärlek.
Två citronfjärilar som var helt blockerade av oss på grund av sin kärlek till varandra 💞.
Jag fick verkligen kämpa för att få en bild på dom, flera gånger flög dom rakt in i kameran☺️.
Varsågod och njut :
 
 
💛💛
 
 
💛💛
 
 
💛 Den här bilden blir nästan 3D i min iPad , helt magisk. Hittar Ni dom💛
 
Vår väg fortsatte och jag fick se mycket idag, som fångade mig.
 
Låter bilderna tala ;
 
 
 
En bit in från vägen ser jag solen lysa starkt på en sten, med en kraftig järnring i sig.
Rostig och vacker.
Lägger mig ner bland buskar och blöt mossa och får 2 fina bilder.
Titta på bild nr 2, den lilla myggan som landade och ville vara med på bilden ☺️❤️.
 
 
Jag kan bara säga, varje steg man tar, finns det alltid något vackert att se.
Det gäller bara att vara öppen och se det!❤️🙏
 
Nu blir det soffan och en inspirerande bok, som lär mig just detta. Att se 🙏❤️
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: