Menieres Sjukdom jag hatar DIG...

..... jag har gått in i ett skov !!! 
Har inte min bästa medicin bredvid mig, Nicko ,
NU förstår jag ännu mer hur mycket han hjälpte mig vid mina anfall !!!
Han låg vid min sida hela tiden, huvudet på mig eller hela kroppen längs med min kropp
,så att jag skulle känna stöd. 
Om jag fick ångest, puffade han på mig, så jag skulle klappa honom,
då stillades såklart ångesten/rädslan!!!
(Han somnade in i somras 12,5 år gammal)
Här ligger jag nu , yrselanfallen avlöser varandra! 
Jag hatar detta, livet blir så styrt, måste ha en B:plan hela tiden, ifall att!!!!! 
Ska operera bort gallan 14/12 , hur ska det gå?
Hur påverkas yrsel av det? 

Ja, det är massor som sker just nu i mitt liv,
så det är väl inte konstigt att Menieres gör sig till känna!
Jag försöker verkligen att se och tänka på det som är bra, det som fungerar ,
men IDAG finns vara tårar 
 
 
Saknar Dig så mycket...♥♥♥
1 Finas mammis:

skriven

Så klart att din fyrfota vän saknar dej också! Han saknar nog att få trycka sin lurviga kropp nära din och trösta och värma! Varför ska det ta slut så fort, livet för en liten gosig vovve? De behövs ju! Kramar till dej och krya på dej!
Finas mammis

Svar: Ja, varför. Men det är ju just det som är så tufft....att vi bara har dom till låns ett tag. Tack för dina fina ord. Massor med Kramar Jaja
Jajas Blogg

Kommentera här: