jag......

Känns såhär ibland
 
 
,, yes det här kan också vara jag
 
 
Varje dag är unik, genom motgång föds en styrka  som man inte visste att man hade.
Genom medgång föds en förvåning ,,, kan detta vara möjligt. (hihihi)
 
Var dag är en sällsam gåva,
en skimrande möjlighet.
 
Det måste ligga något i dom orden , det gör så gott i själen att säga dom.
♥♥♥
 
Önskar alla en fin lördag
se den, hör den och fyll den med glädje och möjligheter
 
kram
Jaja
 
PS! Lämna gärna en kommentar eller tryck på Gilla knappen ♥ 
=)
 
 
1 Finas mammis:

skriven

Visst är det som du skriver! Så fint du gjort här inne, jag har inte varit i bloggvärlden på flera veckor! Mannen min kom och visade tre stackars möss som han fångat (jag kan inte annant än tycka synd om dem, men de gör ju så mycket skada att de måste bort från våra uthus) och sa att vädret är helt underbart idag. Hoppas du får en riktigt fin dag! Här ska vi plocka päron i mängder!
Kram/Finas mammis

Svar: ♥♥♥
Jajas Blogg

Kommentera här: