1 år.....

Snart precis 1 år sedan hon lämnade oss.Helt ofattbart.

 

Väntar fortfarande på att hon ska sms:a , väntar fortfarande på att hon ska ringa, tänker fortfarande: - Jag måste ringa och berätta det här, jag måste fråga henne om det här, o s v.
Vi visste varandras behov, behövde liksom inte säga nått, be om nått. Vi visste vad som behövdes, just då ..... HON var bättre på att hitta på saker som fick det jobbiga att bli mindre jobbigt.

Hon kunde och kände verkligen mig.

Tex... jag är helt slut av olika saker som hänt, hon sätter sig i bilen och hämtar mig.

Fixar filtar och fotbad och öppnar en liten flaska bubbel och säger. SÅ...luta dig tillbaka , var här och nu, bara njut.!

 

S,,, du är så saknad.

Vi var som syskon nästan, både glada och trötta på varandra ibland. Vi kunde varandra utantill ! Vi visste att VI alltid fanns där för varandra .

Jag tar fram en låt som betyder så mycket för mig, vi hade några gemensamma artister som vi gillade starkt. En av dom var Lena PH. 

Jag minns när jag fick en "Singel" av S med denna låt.

Den stämmer så mycket på hur hon var för mig. Hon har alltid menat och följt just dom orden Lena sjunger här!♥

Så här var vår relation.  

Saknar saknar saknar....... :(

 

Jaja♥

1 mickis:

skriven

Förstår att du saknar henne...
Vissa människor betyder extra mycket....

STOR KRAM <3

Svar:
Jajas Blogg

Kommentera här: