Hur blir man så ..... inte glad......

 
 
 
Jag sitter och bläddrar i gamla album, jag sitter och tittar på bilder på mig själv. 
Har väl aldrig gillat mig själv så värst mycket, men jag tycker allt att jag varit 
en GLAD prick, med mycket bus och massor med humor.
 
VAR TUSAN TOG DET VÄGEN?????????????????
 
 
 
Så tänker jag när jag ser mig själv, går in i mig själv och letar , letar , letar..... TOMT
 
Kan man säga att jag är en bitter människa idag, kan man det?  HJÄLP!!!!  
Jag vill inte vara såhär, jag vill liksom hitta mig själv igen.
 
Tusan ta dig  " Smärta"  det är DU som förvrängt mig, det är du som lagt ett mörker i mig, det är du som gjort att det smakar bittert i munnen.
TUSAN TA DIG.... 
 
Men nu har jag bockat av en punkt till på min SMÄRTLISTA.   = Axeln är opererad, nu bara läkning och REHAB
 
Kanske, kanske , kanske det bara kan bli bättre nu. Våren närmar sig,  det blir ljusare, det blir varmare.
Det kan väl bara bli bättre nu ?
Eller ....va tror du?
 
Känns som jag vill ställa mig vid en spegel och säga.... SPEGEL SPEGEL PÅ VÄGGEN DÄR
                                                                                  SÄG MIG VART LIVET MIG BÄR ?
 
 
 
Men de gör jag inte? 
 
Kram
Jaja ♥

Kommentera här: