Träd är kraft ♥

 
 
Jag har alltid varit förhäxad av T R Ä D.
Jag har alltid älskat att rita/måla träd-grenarna som är både vackra och kusliga.
Jag har alltid varit livrädd för att klättra i träd.
Men älskat att sitta på marken och luta mig mot stammen, titta upp i kronan och vaggas med i svajande grenar.
Björk är mitt favvo träd♥ Tänk att det fick bli mitt efternamn också ♥
Jag tror på att krama träd när man vill ha kraft och tröst.
Har gjort det och kommer göra det igen, så är det bara.
Delar några bilder med er på träd som jag tagit, hoppas Ni också tycker dom är vackra♥
 
 
En björk som gjort sitt på vårt land, och som nu får värma oss kalla kvällar under våren.♥
 
 
Värme till kvällen/natten
 
 
Bästa platsen att stå under när löven kommit, inget regn tränger igenom ekens krona.
 
 
Lilla granen som doftar så gott när daggen blir värmd av solens strålar.
Underbar doft i skogen, helt underbar.
 
 
Snart vänner, snart får vi se äppelträden stå i blom, humlor och bin dansar och sjunger.
(undviker dock getingen, den dansar gärna på mig, vilket inte gillas)
 
Nu lämnar jag mina bilder och minnen när jag tog dom.
kram till er alla
Jaja♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: