Sorg och tomhet,

✨❄️✨😢
En vecka har gått sen Du somna in lilla mamma.
En vecka med så mycket känslor .
En vecka och jag förstår och sedan förstår jag inte
Ska vi aldrig ses igen
Ska jag aldrig få hålla din hand och du min
Ska jag aldrig få se den glädjen som du visade varje gång vi sågs, som fick mig att känna mig så älskad av Dig❤️
Vi visste redan veckan innan, att nu lämnar Du oss snart, men de två veckorna gick så fort.
Vi är så tacksamma att vi hann ge och få så mycket av dig den sista veckan fast Du va så trött. Oh va du gav oss kärlek mamma. 
Så mycket kramar och klappar, så mycket Du försökte säga fast det bara var ljud, men Vi förstod dig ändå ❤️
Nu ska jag/vi försöka förstå och lära oss att gå vidare utan dig och pappa. 
Jag stod i skogen igår och vände min blick upp mot himlen, tog bilden och förstod varför jag skulle titta upp just där och då, SÅ vackert🙏❤️❄️ Så tröstande , för visst tittade Du och pappa ner på mig just Då🙏❤️
Jag hoppas att det va så, för jag kände sån värme och tröst just då.❤️ (null)
 
❤️jaja❤️
😢

Kommentera här: