Vågar man hoppas???

Nä, men det är som det är.
Får man inte matförgiftning 
Vilket jag förstås får.
En hel vecka med magsmärtor, feber , kräkningar/diareer och total utmattad.
Ja, men då avslutar man den veckan med att få KRAFTIGA nervsmärtor i ansiktet.
Vänster sida, under käkbenet , under örat.
 
 Efter tre dagar med stötliknande smärta till och från ökade smärtan på söndagen.
Att komma fram till 1177 var helt omöjligt. Fullt i vår kö, försök lite senare.
Akuten kändes inte som jag skulle orka med, bli sittande där i flera timmar , nä.
Jag uthärdar och bara står ut.
Måndag , vårdcentralen , 1 timmas undersökning och samtal.
Nu ska jag prova en medicin som heter Tegretol 100mg. 1 tabl morgon och kväll.
Nu är jag inne på dag 4 och jag har varit smärtfri idag =))
Kan man våga hoppas , kan det vara så att den här dosen räcker för mig, att jag inte behöver öka medicinen nästa vecka. Jag är lite anti att ta mediciner. Äter för Menieres och det tycker jag borde räcka.
Men såklart vill jag inte ha denna vidriga nervsmärta, så jag provar och hoppas att det hjälper.
Tycker även att övriga kroppen mår bättre, kan de vara så att medicinen ger effekt på mina muskler och ledsmärtor?
MEN vågar man hoppas???
 
Det där med att hoppas är något jag nästan lämnat åt sidan, jag liksom räknar med att det ska mycket till att JAG har den turen.
Vänner, vill inte alls låta bitter, nej nej,,,, men ledsen. JA
Fast jag är en envis "finne" så jag kämpar på och försöker våga HOPPAS att det här blir bra till slut.
 
 
Hej svejs från Björken
 
Jaja♥
 

Kommentera här: