Blir så irriterad av blåst.....

 
Det föds ett LEJON i mig när det blåser. 
Jag blir sjukt irriterad och skulle lätt kunna skrika rakt ut.
Hahhaha.... helt tokigt.
Men hela kroppen går igång, axlarna drar sig upp till öronen
huvudet drar sig mot bröstkorgen och man vill liksom bara krypa ihop och skydda sig.
Men av detta föds SMÄRTA i hela kroppen. Mina muskler liksom får panik.
Mjölksyra och stress , som i sin tur föder Yrsel. 
Menieres sjukdom påverkas så mycket av stress, vet att en del också kan starta anfall av blåst som förvirrar öronen/ ljudet o s v. 
Därför har jag alltid mössa när det blåser!! 
Imorgon ska jag till frissan. Längtar, vill få lite liv i håret, slingor va det beställt!!
hahahah
Ha en fin kväll mina vänner.
Jaja
 
 
 
1 Pia:

skriven

Hej! Jag har absolut Facebook, har också känt att jag vill prata mer! Jag bor i Hjulsbro!! Inte långt ifrån varandra! Vi kanske kan träffas och ut och gå?! Vore jätte kul! Leta på FB, Pia Bodin! 👍🏻 Hörs där! Kram

Svar: Går in och kollar NU... ♥
Jajas Blogg

2 Pia:

skriven

Hej och tack för pratstunden igår kväll! ♥️ Hoppas du också får en bra helg! Vi kanske kan ses nästa vecka? 😉 En trevlig promenad eller en fika? Det ser jag fram emot! Kram på dig! Pia ♥️

Svar:
Jajas Blogg

Kommentera här: