Fotografier är helande...

 
Jag vill dela några bilder som jag tagit, som gör mig rofylld.
Att fotografera är så läkande.
 
 
 
 Skuggan kan ibland vara klarare än verkligheten!
 Foto: Jag
 
 
Solen går sakta ner, vattnet är spegelblankt, hur vackert är inte det♥
 
 
Solens strålar som bländar och dansar på vattenytan. Förtrollande vackert♥
 
Så tacksam för allt det fina som finns runt omkring mig ,
för mina vänner som vill finnas för mig och trösta
för min familj som ger så mycket kärlek till mig♥
För att jag fått en Ny vän genom bloggen,
tänk Pia vad mycket vi har kvar att berätta för varandra.
Så tacksam för bloggar och FB.
Genom dessa har jag fått så mycket stöd och tröst.
Imorgon är en ny dag, tisdag.
Låt och hoppas och tro att den är lika lugn som min dag varit idag.
För idag har jag känt mig lugn.
Natti natti...♥
 
kram Jaja
 
 
 
 
1 Pia:

skriven

♥️♥️♥️ Åh ja, Jaana, vad spännande det är!! Ser fram emot många och långa samtal! ♥️ Och jag håller med, bilder är fantastiskt, som det gamla talesättet: 'bilder säger mer än tusen ord'! Det är SANT! Och ger KÄNSLOR! Vi hörs och syns! Kramis ♥️

Svar:
Jajas Blogg

Kommentera här: