Vilken lycka att jag träffade Dig

 
Du lilla söta cocker spaniel flicka
Vilken LYCKA att våra vägar möttes
Saknaden av vår egen cocker spaniel kille blir inte lika stark
 
 
Du fyller upp hans tomrum
Du fyller upp våra hjärtan med så mycket kärlek
 ♥♥♥
 
Längtar till varje eftermiddag när jag/vi får mysa med dig i soffan
Höra dina snarkningar och glädjas när du vaknar och blir så otroligt lycklig av att se oss.

Det finns inget bättre, hunden som ger sin villkorslösa kärlek
Ses imorgon Nelly
Längtar ♥
 
Hon är verkligen medicin för mig♥
1 Pia:

skriven

Underbart med djur! ♥️ Var i Linköping bor du? ☺️

Svar: Jag bor strax utanför, sturefors. Så jag har skogen precis bredvid, här ser man mycket rådjur, hjortar, vildsvin, katter, hundar ♥♥♥ Tack o lov håller sig vildsvinen borta på dagarna, men man ser spår efter dom. =/ Kul och tack för att du skriver hos mig,,,man blir alltid glad när nån har lämnat några rader. kram kram♥
Jajas Blogg

Kommentera här: