Mossa♥ , köksluckor eller Vitsippor??

 
Jag blir så glad av att  att gå i naturen, fotografera och fylla på energi,
vilken tur att min man också gör det.
Vi har fotograferat idag med mobilerna. 
Långpromenad med samtal och tystnad, foto och lyssnat på fåglarna som sjunger för fullt.
 
Vi fick sån energi så det blev t o m lite storstädning när vi kom hem
HJÄLP så dammigt det är i vårt hem.
Har inte haft den minsta energi att bry mig om hemmet, inte likt mig alls.
Men men,,,nu är vi på gång. Lite i taget så är det mindre damm.
 
Jag skulle så gärna vilja göra om köket, eller ivarje fall byta luckor.
Men tycket det är så svårt, har inte den där INREDNINGS KÄNSLAN.
Tycker alla gör så fint , renoverar och vet precis hur dom vill ha det, färg o s v.
Jag / Vi säger , vi bör renovera lite här hemma.
DÄR stannar det.
=(
Ja, ja, så är det. 
En dag i taget.
Kram kram
 
 
SNART jag LOVAR
då är vi här.
Det är inte så långt bort.
Köksluckar eller vitsippor, 
vad väljer DU? 
Jag väljer VITSIPPOR
hahahahah
 
KRAM
Jaja
 
1 Pia:

skriven

Just nu väljer jag också hellre vitsippor...! ☀️☀️☀️

Svar:
Jajas Blogg

Kommentera här: