Min första jul i Sverige ♥

.
 
 
Hittar bilder från min första jul i Sverige. Jag ser så bekymrad ut, undrar varför? Tycker pappa ser lite nedstämd ut också. Men min morbror Markku och storebror Kari är upptagna med årets julklapp, hockey spel. Tror jag fick den lilla dockvagnen som står bredvid och minns att den var ljus rosa.♥
 
 
Men oj så mycket snö det var den julen, det var länge sedan man hade så mycket snö på julafton.  Min morbror Markku drar mig på lilla pulkan . ♥
 
Snart får jag träffa några av mina släktingar igen , bara 1 vecka kvar . Då flyger vi till Finland min bror och jag. Jag behöver det här såååå mycket, i mitt sorgarbete. Tomheten är så stor efter att mamma lämnade oss i december. 
 
Jag ser fram emot att träffa kusiner och övrig släkt. Här på bilden nedan är min kusin Sari , min morbror Markkus dotter. Ja, idag är hon 47 år, sist vi sågs döptes hennes son , han har fyllt 21. 
 
 
 
Men ohhhh vad nervös jag är för flygresan, så mycket tänk om jag blir dålig under resan. Tänk om jag får ett Menieres anfall under resan . Sen är jag ju också LIVRÄDD för att Flyga!!  Men åka båt kan jag absolut inte göra, det är för lång tid på vatten , då blir det jättetufft med balansen.
Ja, finns inte mycket att välja på, vill jag träffa alla  JA då måste jag fixa detta.
SÅ jag biter ihop och fixar det, sen får det gå som det går. 
 
 Bara att packa väskan och ge sig iväg, ha ha.
Håll tummarna vänner att det går bra.
Kram Jaja♥
1 Nettan P:

skriven

Ha det bra på din resa! 💕

Svar:
Jajas Blogg

2 Nettan P:

skriven

Ha det bra på din resa! 💕

3 Pia:

skriven

Du kommer fixa det, min vän! ♥️ Hoppas du känner i efterhand att det var värt all oro, det kommer bli bra! 😍 Vad kul att se dina bilder, med gamla 'tjocktv:n'! Hörs snart igen! Kramis, Pia 😘

Kommentera här: