Så tryggt i min hand ....

 
 Där ligger det fallna lövet så tryggt och fint i min hand. Bilden gjorde jag idag, på morgonen efter en vidrig natt igen utan sömn. Ok, visst sover man lite här och där under natten, men det är korta små ögonblick. Varje gång jag vaknar börjar hjärnan fundera på hur många saker som helst. 
Frågar du mig om VAD är dina tankar? Ja, det kan jag knappt svara på , för när jag går upp är mitt huvud som en soppa, min kropp som en säck och mitt ansikte grått. 
Jag märker mer och mer hur jag glömmer , sätter saker på HELT fel plats, orkar inte hålla fokus på tex Nyheterna eller en film som har för många trådar hit och dit, en bok som inte är lättsam utan för mycket namn och återblickar, nä det funkar inte. 
Jag är helt enkelt som en geggig soppa i huvudet. Känner mig så utanför allting. 
Idag har jag verkligen tänkt på det här och på hur jag ska lösa detta. 
Allt känns liksom för mycket, vill inte ha massa ansvar eller saker som är måsten, vill göra i min takt, men så funkar inte dagens samhälle , alla har brått och vill så mycket, så snabbt som möjligt.
När jag ställer den frågan till mig själv.
VAD VILL DU?
Då stannar allt ,,,, och jag blir tom,,,, JAG VET INTE
Varför vet jag inte?  Kanske för att jag har tappat kartan, kompassen, vägen........ 
Jag är vilsen och så jävla trött.
 
 
1 Anonym:

skriven

Min vän... ♥️ Jag ska erkänna att jag känner lite lika som du, men jag har ingen sjukdom att 'skylla' på... vad vill jag egentligen?! Svårt... ♥️♥️♥️ Tänker på dig, mer ofta än vi hörs av! Kram 😍

Svar: !♥
Jajas Blogg

2 Pia:

skriven

Det var jag förstås, kommentaren innan också! 😉

Svar:
Jajas Blogg

Kommentera här: