Totalt utslagen....

Jag är så trött efter dagen idag.
Borde vara jätteglad, blev ju jättebra dag på jobbet med MASSOR av cafegäster (35 st)
När jag berättar det för personal och vänner att vi slog rekord idag, så blir ju alla glada.
Jag också, men inom mig skriker det: FÖR MYCKET FÖR MIG; FÖR MYCKET LJUD.
Jag höll masken, log och gav det jag kunde ge. Men vänner, inom mig var det kaos.
Jag tog mig hem med masken på, 😃🤡
Hemma föll masken och murarna.
Sov till och från hela eftermiddagen.
Är helt kall, orkar inte änns gråta.
 
Jag vet inte vad jag ska göra...... 
Jag känner att jag bränner ut mig själv....
 
Sitter och tittar på mina bilder som jag tagit de senaste dagarna.
Finner lugn i dom.
Finner ro.
 
Ser in i skuggan som visar LJUSET och hoppas att just LJUSET ska leda mig.
kram vänner💖
 
 

Kommentera här: