Hur svårt ska det va?

Jag vill verkligen gå framåt. 
Men något gör att jag hela tiden faller tillbaka.
Kroppen värker.
Hjärtat värker.
Det känns som jag dragit åt handbromsen och det går inte lossa den.
Vad är det som gör detta?
Jag ställer mig frågan varje dag: Vad vill Jag göra, vad behöver jag?

Svaret:   ja vet inte .......😔

En sak drömmer jag om, men har inte hittat något som liknar mina drömmar😕

Tänk en hel helg eller fler dagar, på ett ställe där allt finns under samma tak.


✔️Spa avdelning , behöver inte vara nått stort, bastu, relax avd,
✔️Ett rum som är fullt med material för att få prova på att Måla.
och få vägledning hur färgerna fungerar. 
✔️Inga krav på att man ska vara duktig, bara måla.
✔️Kanske ett glas rött , måla och skåla😉
✔️God mat och dryck
✔️Massage
✔️Samtal om man vill prata enskilt. 
✔️Vacker natur att gå små promenader i och fotografera .
✔️Ett rum med sköna fåtöljer , en öppen brasa och en god bok att läsa.
✔️Kanske finns det djur på detta ställe, bara det är ju underbart🥰

Nån som vet ett sådant ställe ??  Då vill jag gärna att du skriver en kommentar och berättar var det finns!!!!

Jag är så fruktansvärt trött , känner mig låst i smärta och trötthet.
Jag försöker hålla masken när jag är bland folk, det är skönt att vara i masken ibland.
Men oj vad det tar energi. 
Ja, jag är vilsen och trött.

Kämpar på och TROR att snart vänder det,,,,,,,, så måste man göra, aldrig släppa tron!!!

Det är liksom svart eller vitt,,,, så är livet.🖤
(null)





Kommentera här: