När det tar emot...när klumpen bara växer i halsen...

 
♥♥♥
 
Min vän Sanna gav alltid mig en sommarbok, 
till semestern, till våra gemensamma stunder nere på bryggan,
 i solen,
 
 
vid vattnet som speglade sig och bländade oss där vi satt och njöt av SEMESTER,
sommar och gemenskap.
Den här boken fick jag "vår sista sommar tillsammans " 2014.
Började läsa boken i slutet av semestern, glömde den när vi åkte hem.
Sista helgen vi var på landet tillsammans (6/9) pratade vi om boken och att hon skulle få låna den när jag läst ut den.
Vi hade en fantastisk helg, ut i skogen och plockade mossa som Sanna skulle dekorera med hemma. Grillade på kvällen tillsammans, och njöt av den fantastiska värmen som var den helgen.
3 dagar senare  fick jag samtalet som fick allt att stanna. 
3 dagar efter det, stängdes alla maskiner av och Du lämnade oss för gott.
 
 
Jag har inte klarat av att läsa ut boken, jag har försökt många gånger.
Jag har fortfarande en tomhet och då och då ångest attacker över att inte få träffa dig mer.
Jag saknar allt vi gjorde, skrattet, buset, samtalen, "allt", jag saknar till och med när vi var trötta på varandra och hade paus. 
För jag visste att VI alltid fanns där för varandra trots det. 
Att vi bara behövde paus.
Vi kände varandra sååå väl.
(hon älskade LenaPH och den här låten fick jag på singel av Sanna 1997)
 
 
 
Jag har vänner som finns vid min sida idag, jag har otroligt fina vänner.♥
Är så tacksam för det och för allt stöd som alla ger.
 
Jag älskar den här låten och ger den till alla mina vänner.
(den sjöng Emma och Arvid för mig när jag fyllde 40♥)
 
 
 
Kärlek till alla ♥
Jaja♥
 

Kommentera här: