Var fann man honom ...?

Ser tillbaka i mina bilder, ser såklart hur mycket bilder som helst på vår underbara Nicko.
Han var en riktigt fotomodell, men JA , han kunde även visa tydligt att NU matte räcker det. hahahaha.
Jul och födelsedagar var det bästa han visste, för då får man PAKET!! Den som väntar på något gott väntar inte för länge, så han placerade sig under granen och väntade! Små pip kunde man höra då och då....när..när kommer tomten??
♥♥
Oh du lilla skrutt vad jag saknar dig, din svala nos, dina pussar och din tass som varsamt ber mig "snälla matte klia mig". Din värme när du kröp upp vid min sida och sov, vilade eller bara ville ha närhet en stund. Finns ingen som kan fylla din plats Nicko, ingen.
♥♥
 
Det känns inte lika kul med jul
Det känns inte lika kul med födelsedag
För din glädje saknas, din viftande svans, dina små skall och din skrattande mun, för JA du kunde skratta. 
LOVE LOVE LOVE you Nicko.
Jaja♥
 

Kommentera här: