Att bry sig om.....

(null)


Jag måste få berätta om min känsla , hoppas du orkar lyssna!!?!Jag Lyssnar på musikalen "Livet är en schlager"🎶🙏🏼♥️ Minns när Peter Jöback  sjöng den här: 🖤Ingen är där🖤 Så starkt det blev!! Den säger så mycket! Har du Spotify ,, gå in och lyssna , texten får Du här av mig! 
Jag ser peter framför mig, tystnaden som blev efter att han sparkats ner och ljuset slocknade på scenen . Hur TYST det blev på Cirkus, fullsatt men knäpptyst! Mina tårar forsade och jag kunde inte andas! Hade velat ställa mig upp och bara SKRIK ,,,NEJ!!!

Vi måste öppna våra hjärtan och famna varandra, vi måste GE kärlek och hjälpa varandra, ALLA är lika!♥️
Vi måste HJÄLPAS åt♥️♥️♥️ Störst av allt är kärleken. 
Att GE och FÅ kärlek är det viktigaste i Livet! Så känner JAG♥️
Tack för mig! 
Kärlek till Er alla från mig 🙏🏼♥️ önskar er en kärleksfull lördag🥰

🎶♥️🎶♥️🎶♥️

Ingen Är Där

När dagen blir till kväll och mörkret faller,
då kryper rädslan fram och börjar viska
något som du alltid vetat,
att varje saga har ett slut.
Du vänder dig och du blir fångad
utan någon väg ut.
 
Ingen är där för dig då när det gäller.
Ingen är där när dom ropar det är din tur nu,
är din tur nu,
Du är ensam när hundarna har hunnit dig ikapp.
Ingen är där, ingen är där.
 
Friheten har ett pris som du betalat,
din dröm blir oslagbar, men inte du.
Åh, du ropar upp till Gud i himlen,
som du gjort så ofta förr
men Herren Gud har vänt dig ryggen
och reglat sin dörr.
 
Ingen är där för dig då när du faller.
Ingen är där när du famlar efter någonting att hålla i.
Är du ensam med din rädsla, din längtan och skam.
Ingen är där, ingen är kvar,
vakar med dig, sörjer med dig.
 
Du är ensam när jägarna har hunnit dig ikapp.
Ingen är där, ingen är där.
 
Ingen är där för dig då när det gäller.
Ingen är där när dom ropar det är din tur nu,
är din tur nu,
du är ensam med bödlarna i gryningen, min vän,
När det är din tur, när det blir din tur
är ingen där.
(null)


Kommentera här: