Kristus är uppstånden, ,,,,jag är nedgången😔

Men hallå, det är ju en glädjens dag idag.
Idag sjunger alla glädjens sång och ropar Kristus är uppstånden,,,,, ( OK , inte alla, men dom som vill👍🏼 som är i kyrkan idag)
Jag känner inte så just nu.
Känner mig nedgången IGEN😭. Dagen började med mycket yrsel och gårdagen slutade också med yrsel. 
Mannen är i kyrkan och sjunger med kören och där skulle jag kunnat vara. Men finns inte på kartan att jag fixar alla ljud och människor.
Så tårar har forsat och jag har känt mig ensam och utanför , instängd.

MEN,,,, tack 🙏 vara messenger och FB fick jag något som tröstade. Både en bild och sedan en chattstund som fick mig att GÅ ut och fånga dagens bild trots yrsel och gråtna ögon.

Tack fina Camilla för att Du delade en underbar bild som du tagit idag🌱☀️💛 Ljuset, Livet i den bilden och KRAFTEN får hela mig att bubbla🥰 
(null)

Tack för pratstunden på messenger, trösten och energin du gav mig att våga gå ut och ta en bild åt Dig♥️
På min lilla promenad fann jag ett Japanskt körsbärsträd som en granne planterat, med stort fokus vågade jag ställa mig under trädet och titta upp mot himlen, där kan vi snacka balansträning👍🏼 
Men vad gör man inte för att få ge dig min bild idag Camilla💗
Här kommer den:
(null)

(null)

Så får jag en uppgift till som skingrar mina dystra tankar, jag gör lite kollage av dagens bilder vi taget. 
Tillsammans har vi dagens bild✨♥️
(null)

Så nu kan jag nog säga att lite tunga moln/ ångest har lämnat mig☺️ lite gladare i sinnet och STOR tacksamhet för vänner🙏♥️✨
Kram Camilla 💗
och kram alla andra som kanske känner som jag idag,




1 Anonym:

skriven

🌱☀️

2 Pia:

skriven

♥️♥️♥️ Kramar till dig!

Kommentera här: