Tacksam för all hjälp....

 
 
Idag vill jag gärna skriva några rader igen i min blogg. 
Efter ett bra samtal med min läkare på öronmottagningen vågar jag hoppas lite.
Hoppas att det snart vänder, att marken blir stilla och jag blir tryggare och gladare.
 
Dax att öka min medicin , inte kul men ett måste.
Jag ska få träffa en sjukgymnast på öron som jobbar just med balansen.
Kommer också fram över få träffa en psykolog på öron som hjälper till med den där biten som uppstår när man blir rädd. När man har katastrofläge på hela tiden, när man börjar begränsa sitt liv för att man är rädd för att falla ihop ute.
Så tacksam för att jag fått den hjälp jag behöver så snabbt. 
 
Skönt att inte kämpa ensam. Att vara min egen doktor, utan nu lägger jag det i deras händer.
Mina stunder är både bra och dåliga just nu, det värsta är att man minns mer dom dåliga.
 
Så jobbigt att bli såhär!
 
Säger till mig själv flera gånger om dagen,,, GE DIG NU, KOM IGEN,
Men de går inte, orken är slut, kroppen är helt slut.
Men snart ,,, visst vänder det,,,,snart,eller??????? 
 
Ha tålamod vänner, ha tålamod, snart är jag nog lite mer positiv♥
 
JAJA♥
 
 
1 Anonym:

skriven

Oavsett om du är negativt eller positivt inställd så är du min Vän. Kram! 💕 Gunnel 🌹

Svar: Tack Gunnel♥ Du är min vän också. kram♥
Jaana Björk

Kommentera här: