Vilken kväll,,,,

(null)

Ikväll gick vi en skön promenad på ca 30 min. Jag gick själv utan att behöva något stöd av Lasse😍
T o m sprang lite när Nelly och jag lekte med tennisbollen , ohhhh det var en helt underbar känsla . 
Det är första gången på flera veckor som jag inte kände någon yrsel under promenaden.
Nu njuter jag av denna stund och kväll, det laddade mina batterier lite kan jag lova👍🏼


(null)

Avslutade med att ta lite kort och dofta på vår stora hägg som växer i vår trädgård . Doftar helt underbart, men så tidigt den slår ut.  Bredvid står en syren som brukar blomma samtidigt, men den har bara knoppar nu.
Nu gäller det att dofta varje kväll, för häggen blommar ut snabbt.

Imorgon åker mannen till huvudstaden och jobbar lite. Tisdag valborg , då kommer min bror och svägerska till oss. Blir nog lite räkfrossa och några goda pajer😍

Fin söndag fick jag♥️
1 Pia:

skriven

Åh, vad härligt att höra, Jaana! Hoppas snurret är över och stannar borta läääänge! ♥️ Kram på dig, vi hörs imorgon! 😘

Svar: ♥️
Jaana Björk

Kommentera här: