Känns lite nervöst....

Imorgon är det dax för mitt första besök på US för att få lite info från en sjukgymnast som jobbar på öronmottagningen. 
 
Såklart kommer jag få göra övningar som kanske blir jobbiga nu när man inte är OK med balansen.
Det är nervöst, tänk om dom triggar ännu mer, tänk om ett yrselanfall skulle sätta igång?
Ja ni vet, alla tänk om , jag som just nu är i stort behov av att VETA och kunna förbereda mig.
 
Men jag har haft det ganska lugnt de senaste dagaran. Yrseln har hälsat på någon gång men bara en kort kort stund.
Balansen,,,njaaaa den är ju inte helt ok. Men det är ju den jag ska träna nu.
 
Alla dessa sinnen har med balansen att göra. Ja, det är mycket som ska klaffa.
Håll nu tummarna för mig , min vän Pia kommer att möta mig efteråt , så jag har nån att hålla i handen om det behövs, hihihih. TACK Pia för att Du kommer och hämtar mig efter besöket. ♥
 
Avslutar med en bild som jag blir lugn och glad av. 
 
Kram alla♥
 
 
 
SNART kossorna ses vi igen, snart är det sommar och vi kan prata lite när jag kommer på min lilla promenad. LÄNGTAR ♥♥♥ 
1 Anonym:

skriven

Berätta hur du mår så anpassas säkerligen övningarna efter hur du mår just då. Alla övningar är för att hjälpa dig att må bättre.
Kram 🤗

Svar: Gick bra... ♥
Jaana Björk

Kommentera här: