Utanför dörrarna ,,,,

Idag blev jag hämtad av min vän Nillan . En liten utflykt till IKANO.
  (null) 
Jag känner mer och mer att NU vågar jag ge mig iväg, är inte lika rädd längre för att ett yrselanfall ska komma. ( men jag vet att det kan vända snabbt)
Igår tog jag t o m bussen in själv till stan, köpte ett par sandaler och sen åkte jag hem!! Vilken glädje jag kände när jag kom hem, första gången på över 1 månad som jag ger mig iväg själv.
 
Idag skulle vi kolla lite kläder, ikano huset . Skönt att inte behöva gå så mycket, allt under samma tak.
(null)
 
Jo, men visst.  Men vi hann inte vara där många minuter förrän jag kände av yrsel och illamående . 
 
(null)
Vi löste situationen med en fika,  Tack Nillan för fikat som du  bjöd  på♥️
Kände mig bättre och då fick jag kraft och handlade 2 par byxor och en T-shirt på GinaT.
Sen beslutade vi att avsluta dagens utflykt med ett besök på Erikshjälpen 🥰 Hittade lite tyger som jag ska försöka göra förkläden av🤣 om jag nu lyckas med det.?!
 
Trots upp och ner dag känner jag bara en stor glädje att komma iväg, att ha vänner som finns för mig och jag för dom hoppas jag. 
Att tillsammans dela saker och peppa och stötta varandra. Jag tackar dig igen min vän för idag.
(null) 
Jag tar ett djupt andetag ,
tänker på goda saker,
på tacksamhet och vänskap,
jag tänker på Dig Nillan. ♥
 
Kram alla 
♥️Jaja
 
 
 
1 Anonym:

skriven

♥️♥️♥️

Svar:
Jaana Björk

Kommentera här: