:(

Ni kan sluta läsa nu, jag har inget bra att komma med.
Somnade vid 23.30 - vaknade till och från fram till 02.30.
Då trodde jag värken i axeln , armen skulle spränga mig!!!!
 
Tid hos läkare kl 13.30,,,,,, har suttit i soffan hela natten och räknat ner.
Nu är det äntligen bara 1 timma kvar!
JAG ORKAR INTE MER NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
1 Finas mammis:

skriven

Läser det här när jag hoppas du är inne hos doktorn. Har precis sagt hejdå till sonen som fick skjuts till vårdcentralen av sin far. Han har fått skräp i ögat, troligen en rostflaga, som inte vill gråtas ut. Förstår dina tårar, hans tårar är av annan sort. Hoppas innerligt att du får hjälp. KramR i massor från Finas mammis

2 Camilla n:

skriven

*håller om*
Kramar

3 Pisan:

skriven

Hur har det gått vännen? Vad sade doktorn? Tänker på dig. Puss & kram från mig! ♥♥♥

4 Ulla:

skriven

Men kära du,,,jag kramar om varsamt och tänker på dig,,,,

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: