Man måste inte vara en tråkmåns....????

.... bara för man gnäller.
Eller är man det?
- Ja, JAJA nu är du rätt gnällig och tråkig.
En riktigt TRÅKMÅNS!
(för en dialog med mig själv)
 

Jag vet att många med mig har det jobbigt , jag vet att jag inte är ensam.
Men varför känner man sig så himla ensam ?
 
Tycker inte nått är kul längre.
 
=(
 
..............................................................................................
 
Fast lite kul va det att göra en VÅRÄNGEL
i en ljuvlig skogsglänta förra helgen när min man och jag var ute och cyklade!
 
BJUDER er på denna VÅRÄNGEL 
 
♥♥♥
Kärlek till alla
Va rädda om Er.
 
 
 
 
1 Finas mammis:

skriven

Vilken fin vårängel! Nej jag tycker inte att du ska tycka att du är gnällig, det får man göra när man har ont! Jag har en gubbe som också gnäller,(hm det skulle han veta att jag skriver här)!
Ha det bra! Kramar från Finas mammis

Svar:
Jajas Blogg

2 mickis:

skriven

Livet är tufft ibland... Känner som du jag oxå nu...
Men man får njuta av det fina vädret ☀☀
Ha en fin kväll!
Kram 💜

Svar:
Jajas Blogg

3 Margareta Endahl:

skriven

MEN så trevligt med en ängel .. bara så där.. MAn ska göra som man känner och vill .. TRÅKIG.. det är det härockså och ensamt.. MÅ SÅ BRA .. Här är det bra även om det är ensamt..

Svar:
Jajas Blogg

4 mufflo:

skriven

Ha en skön helg och krya på ryggen..........

Svar: Tack ♥
Jajas Blogg

Kommentera här: