Här stannar tiden ♥

 
Så känns det när jag återvänder till mitt läkande rum.
YASURAGI ♥
Här stannar verkligen tiden.
Här får man hämta NY kraft.
Här får man ro i kropp och själ.
 
Jag låter bilderna tala.
 
 
 
 
 ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
            
         
  
 
 
 
 
 
 
♥♥♥
 
 
“Om man betraktar det underbara utan beundran, försvinner undret.“
 
(japanskt ordspråk)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Finas mammis:

skriven

Förstår att här har du haft det underbart! Kramar från Finas mammis

Svar: Ja,,, önskar jag fick fler dagar på detta ställe,,, det är magiskt att vara där. Jag mår så bra av dom varma källorna. ❤️🙏Kram till dig ❤️
Jajas Blogg

2 Skruttmärtha:

skriven

Så klok hund du har som känner av hur du mår.
Fin Blomma du köpte, visst heter den Ranunkel?
Underbart härliga foton där skulle man önska att tiden stod still så man kunde njuta länge av allt.
Mår så där, måste ta om alla prover, men känner mej omhändertagen har så bra läkare är som att prata med en kompis.
Hoppas det är bra med dej
Kramar från Gun-Britt

Svar: Ja, visst är han fin min kompis. Idag är också en dag i vila, och han ligger troget bredvid mig. ❤️ Blomman heter Ranunkel , helt rätt. Visst är den underbar. Fint att du har en så bra kontakt ned din läkare, tråkigt att du inte mår bra!!! Hoppas det snart vänder för dig och att du kommer må bättre . Kramar ❤️
Jajas Blogg

3 Anonym:

skriven

Du är verkligen en ängel Jaana! Stort tack för skyddsängeln som nu hänger runt min hals, och stort tack för dina vackra ord som landat i mitt hjärta! Var välsignas vackra du! Kärlek och kramar <3

Agneta Sjödin

Svar: ❤️ Glad att du tycker om den. Glad att jag fick möjligheten att skicka den till dig❤️Kramar om 💗
Jajas Blogg

Kommentera här: