.....varför gör man dom??

Dessa små "roliga" tester som finns på FB. 
Jag tror ju inte på dom, men ändå testar jag dom.
Sen blir jag lite fundersam, alltid alltid så är jag en snäll och super medmänniska .
Jag är så jävla snäll.
😣
är de bra, är man lite för snäll, 
Ja, dessa tester, får mig att börja fundera !
Fast jag inte tror på dom, hahahah. 
 
Dom roar mig mitt i allt elände , de är ju bra!
 
 
1 Johanna Lundberg:

skriven

Hej!
Jag såg att du också har Menieres sjukdom och har testat Gentamicin-behandling. Jag har precis bestämt mig för att prova detta efter åtta år med sjukdomen. Hur upplevde du tiden efter behandlingen? Har du blivit bättre? Så tacksam för svar.
Hälsningar/Johanna Lundberg

Svar: hej....Jag har inte gjort gentamicin behandlingen. Vet inte var du läst det? MEN jag skulle gjort en, hade datum och allt...men när det bara var nån vecka kvar märkte jag att mitt SKOV höll på att tona ner. (hade då varit i ett skov i ett helt år) Tillsammans med min läkare beslutade JAG att jag ville avvakta. Och efter en tid så klingade skovet av och jag fick ett lite normalare liv igen...dock dyker Mr Menieres upp titt som tätt men inte såååå illa som det var DÅ. Man lär sig leva med eländet....på något sett. FAST om det hade fortsatt som det var DÅ... hade jag nog utan tvekan gjort behandlingen. MAN får kämpa med balansen ett tag ...har jag hört. Men med HJÄLP av sjukgymnaster, läkare, kuratorer så är det värt det....helt övertygad om det. Bättre ostadigt ...en massor med anfall. HOPPAS det går bra för dig..och att du får all hjälp du behöver Johanna. Skriv gärna och berätta.... är du med på FB i gruppen för oss som har menieres sjukdom. Om inte...gå med. Så skönt att ha stöd av alla. Du får gärna skriva till mig också. kram Jaja♥
Jajas Blogg

Kommentera här: