Vinden viskar och smeker....

 
 
Det känns som någon är med mig när jag tar min promenad.
Det känns som någon viskar i mitt öra.
Det känns som någon smeker min kind och torkar min tår.
Det känns så sorgligt mitt i all vårglädje.
Allt känns så genomskinligt.
 
Men det är ju nu vi ska tycka att allt är såååå vackert.
 
Så jag längtar till den vita ängen, snart står den i full blom.
Kanske jag lyfts av det, kanske. ♥
 
Bild: Jaana/våren 2015
 
♥ jaja♥
1 Kaffe och Mazarin:

skriven

Åh vilken fin bild.Ja snart är dom framme.
Kramiz.../ Agge

Svar: Tack, ja , jag älskar den bilden....minns när jag tog den... Låg ner på marken, Nicko satt bredvid och tyckte jag var URRRR tråkig. Så bilden har mycket känslor för mig. ♥ kram
Jajas Blogg

2 Anonym:

skriven

Våren är så vacker med alla små blommor som blommar! Den bästa tiden på året är nu och försommaren :-) //Karin

Svar: Våren får både plus och minus av mig. Men såklart är det vackert...men man blir också väldigt trött. De tar kraft,,,fast även ger. kram♥
Jajas Blogg

3 Finas mammis:

skriven

Sååå vackert! Längtar! Kram/Finas mammis

Svar: Visst är det vackert för ögat, och själen. Längtar också.♥
Jajas Blogg

Kommentera här: